סה"כ
94
חוות דעת - דרוג ממוצע
2.4
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בכלנית כרמון?
|
|
Theworker >
חוות דעת כלנית כרמון
חוות דעת של עובדי
כלנית כרמון
10 - 1 מתוך 94
דואגים לרצף עבודה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד טכנאי מחשבים
בין השנים 2018 - 2023
|
20.09.2023
|
יתרונות:
|
דואגים לרצף עבודה, הם בקלות מוצאים לך חברות אחרות לעבוד בהם.
טוב רק למי שנגמר לו התקופה של הדמי אבטלה ומחפש הכנסה בזמן חיפוש עבודה .
|
חסרונות:
|
שכר נמוך , יותר גרוע מלהיות עובד קבלן , אין תנאים שווים כמו העובדים שעובדים באותם חברות. זה כל הזמן להסתובב בתחושה של עובד סוג ב , שווה הרבה פחות ביחס לאנשים אחרים בחברות שאליהם שולחים אותך.
|
נחמד יש מה ללמוד חוץ מזה אין הרבה תנאים ושכר לא טוב
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2023 - 2023
|
17.07.2023
|
יתרונות:
|
יש הרבה מה ללמוד
|
חסרונות:
|
שכר לא טוב
תנאים לא טובים
|
לא רואה סיבה טובה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2010 - 2011
|
03.04.2023
|
יתרונות:
|
לא רואה יתרונות
|
חסרונות:
|
יש הרבה. חברה לא טובה לדעתי
|
מקום למי שאין נסיןו טכני ורוצה להתחיל היכן שהוא.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2019 - 2022
|
19.02.2023
|
יתרונות:
|
מקום טוב למי שאין לו שום נסיון טכני ורוצה להתחיל בתמיכה טכנית - או לעבוד זמנית עד שיש מקום יותר מסודר. תנאי הקבלה רק ידע טכני בסיסי ודופק (ומבחן אמינות).
|
חסרונות:
|
תנאי השכר מהנמוכים בתעשיה, אין רווחה, אוירה של לחץ.
|
Professioanl Development if you work there a long time
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל
בין השנים 2022 - 2022
|
25.10.2022
|
יתרונות:
|
Professional Development
Good Management
|
חסרונות:
|
Outsourced work only
|
רק לתקופה קצרה בלבד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2020 - 2022
|
15.08.2022
|
יתרונות:
|
משלמים את מה שצריך לשלם
יציבות לטווח ארוך
מתנות בחגים
מקבלים ללא ניסיון
|
חסרונות:
|
באופן אישי אני יכול להגיד שהמשכורת מאוד נמוכה, אפילו ביחס לעובד חסר ניסיון. מכול העובדים באתר שבו עבדתי שילמו לנו הכי פחות. העבודה הייתה סיזיפית ולא תואמת את השכר. זה יצר מצב שקיבלו אצלנו אנשים בלי כישורים שעשו הרבה טעויות ולא הסתדרו מעבר לבעיות הקלות.
מעבר לכך השעות היו מטורפות,צריך לפתוח קו ב7 בבוקר.. אין חיים מחוץ לעבודה
|
מקום נחמד לעבוד בו לתקופה קצרה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד פקיד
בין השנים 2017 - 2019
|
09.06.2022
|
יתרונות:
|
גמישות
התחשבות
|
חסרונות:
|
שעות קשות לפעמים
|
טוב בתור התחלה ולא מעבר
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל מוקד
בין השנים 2018 - 2020
|
30.04.2022
|
יתרונות:
|
מי שנותן עבודה טובה יכול להתקדם אבל זה לוקח זמן ויותר מזל מכל דבר אחר.
מדבר מניסיון כמישהו שהתקדם יחסית מהר
|
חסרונות:
|
החיסרון הוא שכדי להתקדם לתפקידים טכניים טובים יותר מ הלפדסק או מנהל הלפדסק כמו סיסטם, או אבטחת מידע וכו צריך להשקיע המון זמן
(לפחות שלוש, ארבע שנים כאיש תמיכה)
אפשר להתקדם בחוץ הרבה יותר מהר.
גם השכר נמוך ביחס לשוק ואין תנאים טובים.
|
להמלצתי תחפשו מקום אחר, אל תתחילו כאן
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2021 - 2022
|
29.04.2022
|
יתרונות:
|
מקבלים ללא ניסיון
לא מפטרים כול עוד גוזרים עליך קופון
|
חסרונות:
|
באים פעם בחצי שנה לשאול מה שלומך ואז הולכים, כול דרישה נענית בסירוב מיידי.
כל האחראים להרגשתי מסננים בטלפון. אומרים שהשכר (מינימום) נובע מאילוצים וגורמים לך להרגיש לא נעים לדעתי בזה שיזמת שיחת שכר.
אפס טכלוגיה, חברת כוח אדם
|
בסדר בשביל כניסה לתפקיד ראשון בתחום
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2009 - 2010
|
04.01.2022
|
יתרונות:
|
עבדתי דרכם בסנדיסק כפר סבא- שהיה מקום עבודה מדהים, אנשים נחמדים, סביבת עבודה נעימה, צ'ופרים כיפיים, עם קפיטריה ותן ביס. הזדמנות טובה להכנס לתפקיד ראשון בתחום וליצור קשרים על מנת להתקדם לתפקיד טוב יותר בהמשך.מניחה שאם הייתי נשארת זמן רב אולי היתה אפשרות להתקדם לתפקיד אחר ולהיקלט כעובדת סנדיסק, בתפקיד אותו ביצעתי לא היתה שום אפשרות להיקלט בחברה, רק ע"י חברת קבלן.
|
חסרונות:
|
המשכורת לא היתה מדהימה, הצ'ופרים שעובדי קבלן מקבלים (בחגים למשל) היו שונים ופחות מרשימים מאלה שעובדי החברה קיבלו אז זה הרגיש קצת מוזר, כאילו אנחנו עובדים סוג ב'. וזה שלא היה ניתן להיקלט בתחום התמיכה הטכנית בחברה היתה מבאס כי הרגיש שאין ממש אופק קידום, רק עבודה זמנית עד הדבר הבא.
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
כלנית כרמון
|
|
|
|
|
|
|
500 עובדים משרדים ראשיים: הרצליה |
|
|
|
|
|
החברה מתמחה באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים.
|
|
|